free rapid

Wednesday, December 20, 2006

جواب دوستانه 1

سلام به دوستان امروز و دوستان فردا
متاسفانه نشد دیروز جواب عزیزان را بدهم باید ببخشید و اما

mmkk

امید عزیز پرسیدند :
دوست عزيز ميخواستم ببينم اين لينكها چقدر طول ميكشه كه به ايميل فرستاده بشه و چقدر وقت داريم تا ازش دانلود كنيم يا به عبارتي ديگه مهلت استفاده از لينك ارسال شده چقدره.ممنون از شما دوست عزيز كه به فكر بقيه هستيد.در ضمن از سايت زير چي جواب نميده؟
rapidshare.de


پاسخ :
همانطور که در پستهای قبلی اشاره کردم من تنها این سایت را برای دوستان معرفی کردم ولی در یکی از میلها گفته بودند که سایت rapidshare.de در حال حاضر پشتیبانی نمیشود و در آینده راه اندازی می کنند و در مورد مدت ماندگاری لینکها هم گویا این لینکها unlimit time می باشد.


Anonymous پرسیدند :
من این مطلب رو در پرشین تولز دیدم و سپس به وبلاگ شما اومدم بعد از امتحان کردن چون آدرسش یک خورده سخت بود من دوباره به پرشین تولز رفتم و اونجا اثری از پست شما ندیدم.


پاسخ :
همانجور که گفتم ای دی من پاک شد ولی دوستان می توانند آدرس سایت را در favorites ذخیره کنند تا برای دسترسی های بعدی راحت باشد


1 Comments:

At January 07, 2007 7:16 PM, Blogger Unknown said...

chetor kar mikone ?
man ke natoonestam estefade konam !

 

Post a Comment

<< Home